pátek 4. ledna 2013

box

Můj pokus o udělání boxu na stěnu moc scrapově nedopadl. Přání (i když to bylo tajné, jako dárek pod stromeček pro dceru) bylo, co nejvíce fotek. Tak jsem se snažila...
Největší radost byl z posledního políčka , kde je na člunu. Z fotky jsem vystříhla dceru na člunu, přidělala pásek z průhledné silnější folie a zahla ho jako "Z" to pak přilepila na předem vystřižený pruh vlnek a druhý konec k vystřižené fotce. Ještě přidělala vlnky a dcerka se na člunu pěkně houpe. Tak se mi povedl pohyblivý obrázek.

2 komentáře:

  1. Kamčo tak to je opravdu luxus.... Moc se ti to povedlo...a ta vychytávka se člunem...je super....

    OdpovědětVymazat
  2. Kamčo, je to nádherný!!! Povedl se ti moc, ale jestli udělal radost, je to stoprocentní bomba! Nápad s pohyblivým obrázkem se mi moc líbí, jak to půjde, vyzkouším :-).

    OdpovědětVymazat