čtvrtek 15. října 2015

Metal jako ozdoba.

Myšlenky létají vzduchem a spolu s Jankou jsme měly stejný nápad....
Janka psala svůj článek s alobalem..zde.
Dnes nesu trochu něco jiného, než alobal. Je to taková páska, koupila jsem ji v Hornbachu v sanitě. 
Je z jedné strany lepící a druhá strana je něco jako alobal. Můžete s ní dělat různé kousky....











 Starým štětcem, co z nčj odstraníme štětinky, můžeme dělat nýtky...






 Tady už na řadu přichází patinování...



 Toto byl můj první výtvor, kdy jsem zkoušela pod pásku dát co jsem našla...drátek, náplast, různé výseky...


Manželovi jsem ozdobila desky na A4.
Je tam i vložen kus čtvrtky na kterou jsem nalepila pásku a potom vložila do embos. kapsy 
a embosovala...povedlo se a opravdu vypadá jako kus plechu. ;-)




 Tak co? Taky vyzkoušíte?

Žádné komentáře:

Okomentovat