úterý 4. dubna 2017

Ještě nemáme dost...stále "SMRŠŤUJEME" :-)

Dostalo se mi nabídky, vyzkoušet smršťování, a neodolala jsem. A tak přispívám s ukázkou. 
Jak už děvčata psala, je hodně možností a činnost je to zábavná. 
Od Majky máte možnost shlédnout pěkné video s razítky a rozdíl v průhledné a bílé fólii.
Od Olinky zase krásné kroucení u zapékání tavnou pistolí, nádherné přívěsky na krk a ozdůbky na přáníčka a náušničky. A také, že lze použít na barvení alkoholové barvy.
Určitě jste se také kochaly tou krásou, stejně jako já.
Já hned musela vyzkoušet tisk na inkoustové tiskárně a to hned fotky.
Nezapomeňte však vytisknout v dostatečné velikosti :-) !
Toto budou přívěsky na klíče, zatím takto vypadá potištěná fólie.
 Dál už stačí vystřihnout, udělat dírku a zapéct.



Potom zkouším razítkovat a vybarvovat....


Z těchto obrázků vzniká letní náramek pro malou slečnu.



A přívěsek na klíče. Ještě asi dodám nějaká ta vajíčka.



Za použití vyřezávacích šablon a Big Shotu vznikají malé obdélníčky,
které přijdou potisknout, zapéct, udělat pár dírek....


 ještě pár ozdob, které jsem dělala s výsekovým strojkem....


 nabarvit, zapéct a v konečné fázi se bude lepit vteřinovým lepidlem....


a máme tu celou soupravu. Náušnice, náramek a i prsten se povedl. 



Mezi poslední trendy jsou akrylové ozdoby a i ty si můžete udělat. Stačí mít pár vyřezávacích šablon, Teď už jsou k dostání i české nápisy. Bohužel, zatím vlastním jen jednu šablonku, ale už kvůli této možnosti, budu dokupovat.




Jak dopadla fotka "koupací"? Řekla bych taky dobře, ale už jsem nestačila vyfotit. Jen co jsem ji dopekla, byla mi dcerou odebrána. Tak se omlouvám, že neuvidíte výsledek.
 Snad vám to Channing Tatum pro kamarádku vynahradí :-).
Přeji vám krásné tvoření a hurá smršťovat.


Žádné komentáře:

Okomentovat